dissabte, 6 de desembre del 2014

CAMINS PER ANAR A L'ESCOLA





A les classes de medi de 2n hem estat parlant sobre els diferents tipus d'escoles i els mitjans de transport que utilitzem per arribar-hi:

"Jo vinc caminant perquè visc aquí mateix."

"Jo vinc amb cotxe. No puc vindre caminant perquè m'hauria d'alçar a les 4 o les 5 per arribar a l'hora!"


Després de visionar els camins per arribar a l'escola que han de fer alguns nens i nenes d'altres països, vam fer comentaris molt interessants:

"Som molt afortunats de poder anar a l'escola."

"Nosaltres tindríem por d'anar sols per aquests llocs tan perillosos!"

"Quina pena que no els puguin acompanyar els pares al cole..."

"A mi encara m'acompanyen fins a la fila i s'esperen fins que entro."

"Jo necessito que em facin un petó i s'esperin per dir-me adéu."

"A mi m'acompanyen però s'esperen a la porta."

"A mi ja em deixen vindre sola des de la punta!"

...

I així, passet a passet, ens anem fent grans...